Działania sponsoringowe prowadzone przez Spółkę obejmują główne cztery obszary:
- sponsoring sportu – w tym związków sportowych, stowarzyszeń, sportu dzieci młodzieży, sportu akademickiego oraz inicjatyw lokalnych w zakresie rozwoju fizycznego,
- sponsoring działań związanych z edukacją, obszarem badawczo-rozwojowym innowacjami, popularyzacją wiedzy i szkolnictwa na różnych poziomach kształcenia,
- sponsoring kultury – wsparcie wydarzeń teatralnych i operowych, festiwali muzycznych, koncertów, imprez kulturalnych, produkcji filmowych, itp.,
- sponsoring działań społeczno-historycznych nawiązujących do historii Polski, w tym patriotycznych, służących ogółowi społeczeństwa.
W ramach opisu działań należy wskazać rodzaj mediów, ilość emisji, zasięg, nakład, formaty i lokalizacje nośników outdoorowych, a także zawrzeć opis planowanych działań ambientowych oraz aktywności w internecie i mediach społecznościowych.
W przypadku działań BTL należy wyszczególnić dodatkowo opis i format materiałów oraz powierzchnię zawartej na nich informacji o sponsorze, a także liczbę i opis wydarzeń, w trakcie których będzie eksponowana informacja o sponsorze.