Działania sponsoringowe prowadzone przez Spółkę obejmują następujące obszary:
- sponsoringu sportowego – w tym stowarzyszeń sportowych, sportu dzieci i młodzieży, sportu akademickiego oraz inicjatyw lokalnych w zakresie rozwoju sportowego dzieci i młodzieży,
- sponsoringu działań związanych z nauką, popularyzacją wiedzy i szkolnictwem publicznym na różnych poziomach kształcenia,
- sponsoringu kultury – wsparcie festiwali, teatrów, filharmonii, imprez kulturalnych dla dzieci i młodzieży,
- sponsoringu działań związanych z historią, ze szczególnym uwzględnieniem tradycji dotyczącej nafty i gazu oraz tradycji Polski.
W ramach opisu działań należy wskazać rodzaj mediów, ilość emisji, zasięg, nakład, formaty i lokalizacje nośników outdoorowych, a także zawrzeć opis planowanych działań ambientowych oraz aktywności w internecie i mediach społecznościowych.
W przypadku działań BTL należy wyszczególnić dodatkowo opis i format materiałów oraz powierzchnię zawartej na nich informacji o sponsorze, a także liczbę i opis wydarzeń, w trakcie których będzie eksponowana informacja o sponsorze.