Umowa dystrybucyjna

Tutaj publikujemy Wniosek o zawarcie umowy o świadczenie usługi dystrybucji paliwa gazowego sieciami Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o., Wniosek pojedynczego zlecenia dystrybucji, Handlowy raport dystrybucji, Zbiorcze zgłoszenie zapotrzebowania oraz wzór Umowy dystrybucyjnej wraz z załącznikami.

Przed wypełnieniem wniosku prosimy o zapoznanie się z warunkami świadczenia usługi dystrybucji określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej IRiESD.

 

 

Obowiązek informacyjny

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest

PSG Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Krucza 6/14, 00-537 Warszawa.

 

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iodo@psgaz.pl.

 

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie mających zastosowanie wymagań prawnych nakładanych na Administratora (art. 6 ust. 1.c) RODO) w celu:

  • wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa energetycznego, w tym przepisów wykonawczych, oraz innych aktów prawa mających zastosowanie do Administratora w związku z przyłączeniem do sieci i świadczeniem usług dystrybucji – i będą przetwarzane przez okres wymagany przepisami prawa nakładanymi na Administratora;
  • rejestracji i obsługi incydentów bezpieczeństwa informacji - i będą przetwarzane przez okres 5 lat od daty wystąpienia incydentu
  • wypełnienia innych obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – i będą przetwarzane przez okres wymagany przepisami prawa nakładanymi na Administratora,

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionych interesów administratora (RODO Art. 6, ust. 1. f) w celu:

  • realizacji usługi dystrybucyjnej, przygotowania danych pomiarowych do rozliczeń, wystawiania dokumentów sprzedażowych ZUD - i będą przetwarzane przez okres wynikający z przepisów prawa nałożonych na Administratora, okres obowiązywania i realizacji umowy z ZUD oraz dochodzenia roszczeń związanych z umową z ZUD,
  • obsługi skarg, reklamacji oraz zgłoszeń - i będą przechowywane przez okres 3 lat od daty zakończenia sprawy.
  • przeprowadzania czynności audytowych oraz kontrolnych - i będą przechowywane przez okres 5 lat po zakończeniu czynności,
  • windykacji należności i realizacji zajęć wierzytelności - i będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym należność została uregulowania.

Ponadto, Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione firmom realizującym usługi przyłączenia, kancelariom prawnym, firmom doradczym, organom egzekucyjnym i dostawcom systemów informatycznych, z którymi współpracuje Administrator.

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu.

Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.