DLA KLIENTA • 21 listopada 2022

PSG udostępnia jeden numer kontaktowy

Od poniedziałku 21 listopada Polska Spółka Gazownictwa udostępnia jeden numer Contact Center dla wszystkich klientów w całej Polsce. Nasi konsultanci czekają na wszystkie pytania pod numerem 22 444 33 33.
Logotyp Polskiej Spółki Gazownictwa na przeszkolonych drzwiach prowadzących do biura obsługi klienta
Contact Center jest jednym z kilku sposobów kontaktu z Polską Spółką Gazownictwa w celu otrzymania szczegółowych informacji m.in. na temat przyłączenia do sieci gazowej, dostaw gazu, odczytów czy zadań realizowanych przez naszych pracowników albo złożenia reklamacji.

– To kolejne ułatwienie, które wprowadzamy dla naszych klientów.  Chcemy poprzez tę zmianę ujednolicić standardy obsługi telefonicznej, ale także ułatwić klientom kontakt ze spółką. Pracownicy Polskiej Spółki Gazownictwa są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 18:00 – powiedział Jakub Kowalski, członek zarządu ds. operacyjnych PSG.

Innym sposobem kontaktu z największym w Polsce dystrybutorem gazu ziemnego jest Portal przyłączeniowy. Aplikacja dostępna jest na komputerach, tabletach i smartfonach, a klienci mogą z niej korzystać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Za pomocą portalu klienci mogą dodatkowo bez wychodzenia z domu złożyć wniosek czy podpisać umowę o przyłączenie do sieci gazowej.

Polska Spółka Gazownictwa przypomina również, że w przypadku awarii instalacji gazowych czy wyczucia gazu należy dzwonić pod całodobowy numer alarmowy 992.
Dla Klienta

Portal przyłączeniowy Taryfa Przydatne dokumenty i cenniki

Dla Sprzedawcy

IRiESD Umowa dystrybucyjna Mapa ORCS i jakość gazu

Dla Kontrahenta

Wymagania dla wykonawców Kontakt dla kontrahentów Pliki do pobrania

Kariera

Oferty pracy Praktyki i staże Co oferujemy?

© 2024 Copyright Polska Spółka Gazownictwa sp. z o. o. created by Openform