Uwaga na oszustów. Jak rozpoznać fałszywego „gazownika”?
Pracownicy Polskiej Spółki Gazownictwa wymieniający gazomierze z powodu utraty cech legalizacyjnych nie pobierają za to opłat. Warto pamiętać, że pracownicy Polskiej Spółki Gazownictwa, jak również firmy zewnętrzne działające na zlecenie spółki, nie mają prawa pobierać żadnych opłat bezpośrednio od klientów.
Do dyspozycji klientów Polskiej Spółki Gazownictwa jest Contact Center, gdzie pod ogólnopolskim numerem telefonu +48 22 444 33 33, czynnym od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 do 18.00, można dokonać weryfikacji pracowników gazowni oraz czynności przez nich prowadzonych.
Przypominamy, pracownicy Polskiej Spółki Gazownictwa:
- nigdy nie pobierają opłat bezpośrednio od klientów,
- wymieniają gazomierze bezpłatnie, jeśli utraciły one ważność legalizacyjną,
- zawsze posiadają legitymacje służbowe ze zdjęciem, numerem służbowym i datą ważności.
- zawsze żądaj od osób podających się za pracowników gazowni okazania legitymacji służbowej,
- pamiętaj, że za stan techniczny instalacji gazowych odpowiada właściciel lub administrator budynku, a nie pracownicy gazowni.
- możesz to zrobić, dzwoniąc do Contact Center Polskiej Spółki Gazownictwa pod numer +48 22 444 33 33 (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-18:00), pracownicy obsługi pomogą potwierdzić tożsamość gazownika oraz cel jego wizyty.