PSG wprowadza elektroniczny protokół z wymiany legalizacyjnej gazomierza

– Jako nowoczesne przedsiębiorstwo wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych odbiorców, którzy coraz częściej chcą korzystać z e-usług. Warto podkreślić, że cyfryzacja procesów to także wygoda i możliwość dostępu do dokumentów w dowolnym czasie oraz ograniczenie zużycia papieru, które jest naturalnym krokiem na drodze do ochrony środowiska – powiedział Robert Więckowski, prezes zarządu Polskiej Spółki Gazownictwa.
Kolejnym atutem wprowadzenia nowych procedur będzie skrócenie czasu potrzebnego na wykonanie dokumentacji po wymianie gazomierza i plomb. Polska Spółka Gazownictwa uruchomiła trzy kanały komunikacji, za pomocą których klient może wnioskować o udostępnienie protokołu:
- kontakt telefoniczny z infolinią PSG (22 444 33 33),
- e-mail na adres [email protected]. W treści wiadomości prosimy podać następujące dane: imię i nazwisko klienta/nazwę firmy, adres punktu poboru, numer punktu poboru, telefon kontaktowy, NIP (jeżeli dotyczy),
- wizyta osobista w Miejscu Obsługi Klienta w gazowni (najbliższe Miejsce Obsługi Klienta można znaleźć korzystając z wyszukiwarki dostępnej TUTAJ).
Informacje o formie oraz dostępnych kanałach udostępniania protokołu będą umieszczone na zawiadomieniach zbiorczych lub indywidualnych, które z odpowiednim wyprzedzeniem są umieszczane na tablicach ogłoszeniowych w klatkach budynków lub indywidualnie w skrzynkach pocztowych odbiorców.