W uroczystym otwarciu zmodernizowanego Miejsca Obsługi Klienta wzięli udział Sekretarz Stanu w Ministerstwie Aktywów Państwowych Janusz Kowalski, Członek Zarządu Polskiej Spółki Gazownictwa Robert Gut, Burmistrz Namysłowa Bartłomiej Stawiarski oraz lokalni samorządowcy.
Zmodernizowane Miejsce Obsługi Klienta będzie dużym ułatwieniem w kontakcie Klientów z PSG – do tej pory najbliższa taka placówka była w oddalonym o 40 km Kluczborku.
Sekretarz Stanu w Ministerstwie Aktywów Państwowych Janusz Kowalski wskazał, że siódme Miejsce Obsługi Klienta PSG, otwarte na Opolszczyźnie to dotrzymanie obietnicy danej namysłowskim samorządowcom przez władze RP.
- Obiecaliśmy, że przywrócimy Miejsce Obsługi Klienta. To dobry przykład współpracy rządu z samorządem - podkreślił.
Minister Kowalski dodał, że otwarcie zmodernizowanego MOK w Namysłowie wpisuję się w przeprowadzoną w 2016 r. reformę struktury Polskiej Spółki Gazownictwa. Wyjaśnił, że w jej efekcie województwo opolskie uzyskało nową dyrekcję Oddziału PSG w Opolu, która jako centrum kompetencyjne zostało przeniesiona z Zabrza.
- Od czterech lat PSG prowadzi więcej inwestycji w zakresie budowy nowych przyłączy gazowych oraz gazociągów dystrybucyjnych gazu, ale również otwieramy nowe punkty. Ten MOK w Namysłowie jest symbolem – na początku w 2015 r., tuż po remoncie został zamknięty, dziś na nowo przywracany. Będzie służył całemu powiatowi namysłowskiemu, który jest na priorytetowej liście jeżeli chodzi o gazyfikację – zaznaczył Minister.
Członek Zarządu Polskiej Spółki Gazownictwa Robert Gut przypomniał, że gmina Namysłów jest już dziś zgazyfikowana, a dostęp do gazu dystrybuowanego przez PSG ma ok. 60 proc. jej mieszkańców.
- Rozwijamy się cały czas, jeszcze w tym roku zgazyfikujemy gminę Wilków, a po niej kolejne gminy powiatu namysłowskiego. Eliminujemy tzw. białe plamy na terenie całego kraju, ale również w województwie opolskim – wyjaśnił.
Dodał, że w tym roku PSG uruchomiła portal przyłączeniowy, za pośrednictwem którego mieszkańcy całego kraju mogą oszczędzić czas i załatwić sprawy związane m.in. z podłączeniem do sieci dystrybucyjnej gazu. Wskazał, że poza portalem do dyspozycji klientów PSG jest działające przez 7 dni w tygodniu Contact Center, dzięki któremu można załatwiać sprawy bieżące.
O Spółce
Przejdź na stronę O Spółce
Strategia
Zapoznaj się ze strategią Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o. na lata 2016-2022.
Inwestycje
Głównym celem inwestycji m.in. przyłączanie nowych odbiorców.
Bezpieczeństwo
Przejdź na stronę Bezpieczeństwo
Gdy ulatnia się gaz
Dowiedz się, jak postępować, gdy poczujesz ulatniający się gaz.
Kariera
Przejdź na stronę Kariera
Oferty pracy
Zapoznaj się z aktualnymi ofertami pracy i dołącz do grona naszych pracowników!
Kontakt
Przejdź na stronę Kontakt
Znajdź najbliższą jednostkę PSG
Skorzystaj z wyszukiwarki, by uzyskać szczegółowe informacje.