Od 22 marca br. wszystkie jednostki PSG zamknięte dla naszych klientów
Informujemy, że ze względu na szczególną sytuację związaną z pandemią koronawirusa (COVID-19), znaczne wzrosty zachorowań oraz zaostrzenie obostrzeń w całym kraju, w trosce o bezpieczeństwo Państwa oraz naszych pracowników wszystkie jednostki bezpośrednio obsługujące klientów Polskiej Spółki Gazownictwa w dniach 22 marca - 25 kwietnia br. zostaną tymczasowo zamknięte. O wszelkich zmianach będziemy informować Państwa na bieżąco.
Jednocześnie zachęcamy Państwa do korzystania z
kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 18:00. Nasi konsultanci udzielą odpowiedzi na wszelkie interesujące Państwa tematy.
W celu przyłączenia do sieci gazowej, bez konieczności przychodzenia do naszych jednostek,
zaloguj się do Portalu przyłączeniowego.
Bez wychodzenia z domu możesz między innymi:
- złożyć wniosek o określenie warunków bądź możliwości przyłączenia do sieci gazowej,
- złożyć wniosek o zawarcie umowy o przyłączenie,
- podpisać umowę przyłączeniową w wersji elektronicznej (dotyczy Klientów deklarujących pobór gazu do 10 m3/h),
- sprawdzić bieżące informacje o etapach i postępie pracy przyłączeniowych,
- uzyskać dokumenty akceptowane elektronicznie, czyli bez tradycyjnego podpisu oraz fakturę za przyłączenie.
Równocześnie zapraszamy do korzystania z
formularza kontaktowego, gdzie można zadać pytania dotyczące:
- Przyłączenia do sieci gazowej – warunki, umowa
- Przyłączenia do sieci gazowej – realizacja umowy
- Zużycia/Odczytów
- Uruchomienia/Wznowienia dostawy gazu
- Wymiany gazomierz/Wstrzymania dostawy gazu
- Zmiany Sprzedawcy
- Reklamacji
Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za utrudnienia.