Aktualności

Powrót

Ważny komunikat - Zmiany w obsłudze klienta w związku z przypadkami zachorowań na koronawirusa

Szanowni Klienci,

informujemy, że ze względu na aktualną sytuację związaną z pandemią koronawirusa (COVID-19) i znacznymi wzrostami liczby zakażeń, wszystkie jednostki bezpośrednio obsługujące klientów Polskiej Spółki Gazownictwa z dniem 9 listopada br. zostają tymczasowo zamknięte. O wszelkich zmianach będziemy informować Państwa na bieżąco.

Jednocześnie zachęcamy Państwa do korzystania z kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 18:00. Nasi konsultanci udzielą odpowiedzi na wszelkie interesujące Państwa tematy.

W celu przyłączenia do sieci gazowej, bez konieczności przychodzenia do naszych jednostek, zaloguj się do Portalu przyłączeniowego.

ZALOGUJ SIĘ

Bez wychodzenia z domu możesz między innymi:

- złożyć wniosek o określenie warunków bądź możliwości przyłączenia do sieci gazowej,

- złożyć wniosek o zawarcie umowy o przyłączenie,

- podpisać umowę przyłączeniową w wersji elektronicznej (dotyczy Klientów deklarujących pobór gazu do 10 m3/h),

- sprawdzić bieżące informacje o etapach i postępie pracy przyłączeniowych,

- uzyskać dokumenty akceptowane elektronicznie, czyli bez tradycyjnego podpisu oraz fakturę za przyłączenie.

Równocześnie zapraszamy do korzystania z formularza zgłoszeniowego, gdzie można zadać pytania dotyczące:

  • Przyłączenia do sieci gazowej – warunki, umowa
  • Przyłączenia do sieci gazowej – realizacja umowy
  • Zużycia/Odczytów
  • Uruchomienia/Wznowienia dostawy gazu
  • Wymiany gazomierz/Wstrzymania dostawy gazu
  • Zmiany Sprzedawcy
  • Reklamacji

Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za utrudnienia.

2020.03.12